Esialgse informeerimis- ja kommunikeerimisplaani koostamine.
Kohaliku sümboolika, keele ja kogukonnakultuuri sümbolite ja märkide leidmine sõnumi tugevdamiseks ja selle vastu huvi tekitamiseks. Olulistes visuaalsetes-keelelistes sümbolites kokku leppimine.
1.2 Info ja sõnumi edastamine sihtgrupile
Kommunikeerimisplaani koostamisel on vaja teada, milliseid kanaleid kasutab/eelistab kohalik elanikkond info saamiseks. Piirkonnast ja elanikkonnast sõltuvalt võib see olla kohalik (valla)ajaleht, veebilehekülg, sotsiaalmeedia kanalid, kuulutustetahvel jms Talgutele õigete inimeste kaasamise seisukohalt on tähtis jõuda oma kogukonnas juba aktiivse sihtgrupini.
Samuti võiks kaardistada kohalike elanike toimivaid võrgustikke informeerimise eesmärgil. Nt piirkonnas tegutsevad vabatahtlikud ühendused, kiriku kogukonnad. Mõned sihtgrupid nt erivajadustega inimesed, võivad vajada personaalset suhtlemist.
Et jõuda oodatud sihtgrupini, tuleks ettevõtmise põhisõnum võimalikult selgeks ja täpseks mõelda. See peaks mahtuma ühte lausesse, selle alla peaks koonduma kogu loometalgute läbiviimise idee.
[helpful]
martin2021-03-01T09:53:50+02:00